.

Időnként elfog az "alig tudok valamit" érzés.

Miért?

Mert menthetetlenül maximalista vagyok. A célt csak addig látom, amíg el nem értem azt (de ezt valszeg más is így éli meg). A célszalagon túl zonban szinte sohasem az "ezt is megcsináltam" jóleső, ki- és önelégült érzése lesz úrrá rajtam, hanem a "hogyan tovább" ....

Meg kellene tanulnom élvezni, kiélvezni ezt a sikert.

Tanulás-mániás vagyok. Jobban mondva tudás-mániás. Szeretem tudni megválaszolni mindazon kérdéseket, amelyek bennem vagy másokban felmerülnek. ... és nem szeretem, ha nem tudom megválaszolni őket, vagy méginkább, ha netán kutakodások, utánajárások után sem tudom megválaszolni őket. 

 

 

Szerző: Taxina  2007.07.13. 19:32 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merengesek.blog.hu/api/trackback/id/tr327774022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása