Tegnap ismét elkezdődött a tanítás. Aztán ez a szombat egészen máshogy alakult, mint "ezek" a szombatok szoktak.

 

Tegnap ismét elkezdődött a tanítás.

Ismét jönnek azok a szombatok, amelyek több napos felkészülés után az éppen aktuális téma debütálásának tekinthetők. S amely napokon 8 tanítási óra "leadása" után épp' csak hazamenni és az ágyba zuhanni van erőm.

Reggel gondolkoztam a Red Bull-on is, végül még kávét sem ittam annyit, mint szoktam.

Az előadás azt gondolom jól sikerült. Két témánk volt aznapra. Az egyik téma kifejtése után néhány e témához kapcsolodó feladat, esettanulmány szlájdját tettem be. Belemelegedtünk, s az elmélet után a feladatokkal folytattuk.

Aztán szünetben ugrott be, hogy a másik elméletet át kell még venni, s eredetileg csak ezt követően akartam rátérni a feladatokra. 

Szünet után felvetettem, hogy folytassuk azzal, s aztán vissza a feladatokkal.

.... Aztán egyezségre jutottunk, mi, hogyan, és mentünk vissza a feladatokhoz, esettanulmányokhoz. Egy feladatra már nem jutott időnk.

Ok.

A napi főprojekt sikeresen teljesítve. Irány haza, dőlés az ágyba, hátha sikerül elaludnom s akkor hamarabb ki tudom pihenni magam.

Hazaértem, kuttyok örömködnek.

Rövid séta, aztán dőlök, gondoltam, bár koránt sem éreztem magam olyan kimerültnek, mint szokott lenni.

Dőlés előtt választok egy DVD-t.

Általában választok egy filmet.

Persze gőzöm sincs, hogy miről szól, mert vagy álomba merülök néhány jelenet után, vagy pedig félig-meddig éber vagyok, másik félig-meddig pedig alszok. 

Persze, ha a történések ilyetén folyama során valaki kicserélné a filmet, valszeg azt sem venném észre; úgy járnék, mint egykoron nagyapó.

Vasárnap este megkezdődött a "nyolcórás" film. Papi lefeküdt, ágyból mégiscsak kényelmesebb tévézni.

Aztán elszunyált. Nem nagyon, csak egy kicsit. Aztán megint éber lett.

Másnap ebédnél egyszer csak mondja Maminak:

- Jó vót az esti film. Igazán jó vót. - Mami hallgatja.

- No tényleg jó vót. Csak azt nem értem, hogy az az arrogáns nyomozó, mér' lett a film végére olyan nagyon kedves?!

Mami beleegyezően hümmög, mintha csak azt mondaná (azt hümmögné), tényleg érthetetlen mi váltott ki belőle ilyen erőteljes változást.

Közben pedig azon gondolkozott, hogy megmondja-e Papinak, hogy a film felénél ő átkapcsolt a másik csatornára.

Szóval kiválasztottam a filmet: Az ördög Prádát visel

Aztán betettem a DVD-be.

Elhelyezkedtem a nyugifotelben.

... és néztem.

... és nem akartam semmit a kezem ügyébe, hogy mégse legyen időveszteség a filmnézés.

(Általában valami mással is mindig foglalkozok tévénézés közben. Nem birok nyugodni. :-))

... és csak néztem.

... és sajnáltam, hogy vége lett.

.... és iszonyat erőt, energiát éreztem magam.

... és ezerrel járt az agyam. Iszonyat nagy film.

... és akartam. Még. Újra.

... és megnéztem újra. Én, aki filmet, könyvet általában csak egyszer.

... és a második közben kivasaltam egy csomó mindent, amit már régóta csak kerültem.

... és utána átnéztem egy szakmai anyagot, amit vasárnapra, pihentebb állapotra szántam.

... és megint sétáltunk az ebekkel.

... és nekikezdtem egy új könyv olvasásához.

... és még midig csak este nyolc volt.

... és akkor még a bevásárlás simán belefér.

... és utána még neteztem egy órát.

... és aztán nagyon jót aludtam.

... és időben ébredtem.

... és hosszan sétáltunk.

... és lazsáztam egy órát.

... és már takarítottam is.

... és megírtam ezt a posztot.

... és még mindig csak 10 óra van.

Lassulni látszék az idő.....

Nem tudom, mi ez. De jó nagyon!!! :-)))

folyt köv.

 

KT Tunstall - Suddenly I See ( a film legelső zenéje)

 

Szerző: Taxina  2008.09.07. 12:03 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://merengesek.blog.hu/api/trackback/id/tr207774058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11392 2008.10.23. 13:22:25

Szia Taxina! :) Itt találsz segítséget, Kinga nagyon ért a szerkesztéshez, de amiben tudok én is szívesen segítek neked. :) http://armida.nolblog.hu/archives/2008/10/17/Nolblog_help/

11810 2008.10.24. 15:06:22

Hááát, ez a vidijó-beszúrás még nem akar sikeredni. :-(((
süti beállítások módosítása