Hosszútávon igen, rövidtávon ....

(eredeti publikálás 2008.03.22, frissitve - komment - 2008.06.28)

 

Imádok élni (dalszöveg)

 

1. Imádok élni, imádok élni,
Imádok nyári estén csillagokra nézni.
Lalla la-la, lalla la-la,
De jó, hogy élek!

2. Imádok adni, imádok kapni,
Imádok önfeledten boldogan kacagni.
Lalla la-la, lalla la-la,
De szép az élet!

3. Imádom azt, ha csókot adsz,
Imádom, hogyha reszket ajkad ajkamon.
Ha szól a jazz, imádom ezt,
Ezerszer el kell mondanom.

4. Imádok élni, imádok élni,
Imádok bátor szívvel semmitől se félni,
Várni terád, vigyázni rád,
Szeretni téged.

Lalla la-la, lalla la-la
De jó, hogy élek!

 

(Majláth Júlia - Kovács Judit)

 

 

 

... csendül fel mind' gyakrabban gondolataimban a szöveg, s dudolászom a dallamot, miközben kételyek tömkelege motoszkál agyamban, s szombatonként egy rövid időre picit meghalok.

Mert még nem úgy csinálom, amit elvárok magamtól.

S mindezt hétről hétre újraélem.

 

Mert menni kell, s mert csinálni kell!

A becsület is ezt kívánja, ha már egyszer igent mondtam.

Mert igent mondtam.

S mert nem becsület visz mégsem tovább, hanem önnönmagam magamat.

Mert olyan vagyok.

Mert megyek előre.

Mert akarom.

És mert soha semmit nem adok fel.

Ezt sem. Mégsem.

 

Csak épp' nem gondoltam, hogy ennyire nehéz.

Pedig erős vagyok és kitartó. Vajon eléggé????

Igen, de most lehet, hogy mégsem.

Mert erő és idő is kell hozzá, s mindkettő szűk keresztmetszet.

Amíg bírom, csinálom. És azután?

Hát ez az! Ezért vannak kételyeim. 

Félek, hogy a fáradtság idő előtt elhatalmasodik rajtam, s akkor már hiába akarom tovább.

Nem fog menni, mert a épp' nem fog járni a "motor".

Mert pihennie kell,hogy tovább tudjon menni.

Hogy tovább tudjon vinni engem.

Szerző: Taxina  2008.06.29. 10:12 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://merengesek.blog.hu/api/trackback/id/tr167774032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11013 2008.06.29. 16:50:07

:)) így megy ez!

11810 2008.06.29. 23:30:10

:-)))

11810 2008.08.23. 22:08:07

Amikor a fentieket írtam "félidős" voltam az 2. modulban (az 1. modult nem én vittem). Nehéz volt, ekkor már nagyon fáradt voltam. ...és éreztem, hogy fogytán az erőm. Hétről-hétre készülni, előadásanyagot összeállítani az órarend szerint éppen aktuális adónemből, vagy épp' adónemekből. Plusz feladatokat gyártani - megoldással együtt. Persze minden adónemet én sem használok és nem is tudom, vagy nem tudom mélységében annyira, hogy tanítsam. De tanítottam. ... és igyekeztem felkészülni minél jobban ezekből is. Aztán május 2. hetében mégis megbetegedtem. Egy piti kis influenza (é: máskor - erőm teljében - nem tudna elbánni velem) ledöntött a lábamról. Ettől féltem. De szerencse a dologban, hogy a 2. modul utolsó előadása május 3-dikán megvolt. Most, amikor ezt a kiegészítést írom, akkor pedig - némi igen zsufira sikeredett "szünet" után - már leadtam a 3. modul 1/3-t részét is. Persze minden, korábbiakban említett nehézség (felkészülés, előadások készítése, feladatok gyártása) ellenére ez már sokkal könnyebbnek tűnt. Asszem nem csoda, hiszen az egyik kedvenc témámmal, az Áfával fejeztem be ezt a "tanévet", s mentünk el nyári vakációra a szeptemberi folytatásig. Már nagyon várom a folytatást. Hogy megint kimerülésig csináljam???!!! Igen, akár így is lehet nézni, hiszen ez lesz. Meg máshogyan is. Például úgy is, hogy úgy tűnik, sikerül megvalósítani az egyik álmomat. Taníthatok (pedig nem is vagyok tanár). A szakmám két, jelenleg legmagasabb színtű képzésében vehetek részt: leendő adótanácsadók és leendő adószakértők szakmai képzésében. Extra ajándék mindehhez, hogy az utóbbi képzés során azzal dolgozhatok együtt, akit a legnagyobbnak tartok ebben a szakmában, akit mentoromnak tekintek, s aki, mint ember is rendkívüli személyiség. :-)
süti beállítások módosítása