Mi, én és kis ő, észre sem vettük korábban, hogy néz minket. Lehet, hogy csak röviddel azelőtt pillantott ránk, s valami megfogta tekintetét.

 

Mentünk.

Nem törődtünk a világ zajával, csak mentünk.

Csak mi voltunk és senki más.

A nap hét-ágra sütött, mintha most kellene mindent beleadnia, hogy bebizonyítsa: ő igazán tud sütni.

Elmentünk mellette.

Ő meg szemével kísért bennünket; láttam a szemem sarkából.

Mi, én és kis ő, észre sem vettük korábban, hogy néz minket. Lehet, hogy csak röviddel azelőtt pillantott ránk, s valami megfogta tekintetét.

Én nem voltam épp' a legjobb  formámban, de kis ő igen. Szép, mindig olyan előlről, mintha mosolyogna.

... és a ruhája, azt valami csodaszép. Pláne ilyenkor, ilyen verőfényes napsütésben!

(Egy férfi, akivel kb háromnaponta találkozok, szokta mondani, hogy szereti nézni, ammikor szépen süt a nap, mert olyankor olyan, mintha a fényes terrakotta-szín külsőt arany muszlinkendő  lengené körül.)

Kis ő most is ilyen lehetett.

Csinos is, szép is.

Nagyon fotogén.

Lehet, hogy  őt is ez a látvány ragadta el.

Volt nála egy fényképezőgép (vagy miacsoda).

Tanakodtam. Visszamenjek, kérdezzem meg, hogy sikerült-e a kép?

De, hát, ő akkor is egy idegen!

Hogy mehetnék oda!?!

Miért ne mehetnék oda hozzá!

Legalább biztosat tudnék.

Visszafordultam.

Összeszedtem összes bátorságomat és megszólíttam.

Ő kimért volt.

Alig nézett rám.

Nem baj - gondoltam -, ha már itt vagyok, én biza' nem fordulok vissza!

... és mondta.

Amit tudni szerettem volna.

... és most már tuti.

Ő is úgy látta, érdemes volt rajtunk felejtenie a tekintetét.

Más(ok)nak is biztos tetszeni fog a kép.

 

Csak én leszek szomorú.

Persze kis ő akkor is hozzám hűséges.

Továbbra is.

 

 

Szerző: Taxina  2008.03.30. 19:40 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://merengesek.blog.hu/api/trackback/id/tr57774036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11810 2008.03.30. 20:13:34

Néhány pont, százötvenkiló, s egy papír vissza. Nekik.

11810 2008.03.30. 20:15:35

Ez utóbbi azért remélem mégse. Ő szerint a makulátlan előélet itt nem tesz semmit. A százalék a lényeg. Még akkor is, ha abszolút számmal kifejezve a több az nem is sok.

11810 2008.06.28. 23:14:19

Hááát, ezideig nem érkezett semmi fotó és szerelmeslevél. Kopp-kopp-kopp (alulról felfelé és fán)

Perselus 2008.08.11. 14:26:07

:) ez is

11810 2008.08.11. 19:08:14

Szia Perselus! Köszi ismét. T. Ps: Az írós-tetszik-bókokkal csak csinnyán!!! (A többi jöhet :-)) Még a végén télleg elhiszem, hogy létezhet a földön ember, akinek tetszik ahogy írok, no és akkor kiteljesedik még véletlenül a grafomán hajlamom, és akkor lesz csak virtuális környezetszennyezés! Én meg lennék a virtuális környezetszennyező, vagyis mégsem, mert én határozottan nem vagyok virtuális, így inkább virtuális-környezet szennyező lehetnék.

11810 2008.08.11. 19:09:02

Láttod!? Már kezdődik is. Biztos, h ezt akarod??? :-)

Perselus 2008.08.12. 10:19:50

:) Környezetbarát írás? Tartalomfüggően bomlik le egy idő után? :)

11810 2008.08.12. 11:18:09

... vagy le se bomlik, mer'olyan! :-)

Perselus 2008.08.12. 13:28:17

okkal és örömmel kapaszkodik :)

11810 2008.08.12. 14:12:26

Háááát, még mindig jobb, mintha foggal és körömmel kapaszkodna! :-) ???? Elég hülyén fogok kinézni, ha kilyukad az oldalam! Help mi, plíííííz!
süti beállítások módosítása