Ez nem vers, a rímek csak véletlenek.

 

(Ez nem vers, a rímek csak véletlenek.)

 

Ha én rózsa lennék, töviseim lennének.

Nem azért, hogy megszúrjalak,

hanem, hogy a pusztán kíváncsiskodókat távol tarthassam.

 

Ha politikus lennék, nagyon nem jó lennék.

Ha választópolgár vagy, neked jó lehetnék,

de a pártnak nem lennék jó.

Nincs bennem annyi megalkuvás,

hogy "pártilag" jobbá lehessek, ha politikus akarnék lenni.

 

Ha én hollandi lennék, mindig csak bolyongnék.

De ha csillag lennék, nem olyan álló lennék.

Hulló viszont szívem szerint nem lennék,

de ha másként nem megy, hát meteorittá lennék. 

 

Ha én állat lennék, csak is kutyus lennék,

de ha kutyus lennék, csakis westie lennék.

Terrieres öntudat, s hatalmas szív a fehér gombolyag alatt.

 

Ha én színész lennék, csapnivaló lennék.

Ha játszanék, csak is szívből tudnék,

De majd minden este ugyanaz az átélés,

Nekem nagyon nem menne.

 

Ha én nagyon gazdag lennék,

könyvesboltot nyitnék.

No nem hipermodernet, hanem csakis régiest.

Ódon könyvek, sokaság,

mint annó a tarjáni antikvár. 

 

Ha én fa lennék, magnólia lennék.

erőteljes szervezet, mely hatalmas színes virágot terem.

De ha bokor lennék, csakis leander lennék,

mely mediterrán szegleten

télen s nyáron szabad levegőn lengedez.

 

Ha én pasi lennék, az lennék, ki eltűnik napokra,

s visszatér, mintha nem is lett volna tova.

 

 

... most van itt az ideje. Majd jelentkezek...

(V-nek)

Szerző: Taxina  2008.08.24. 22:02 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://merengesek.blog.hu/api/trackback/id/tr187774052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V. 2008.08.28. 22:55:49

Szeretlek. Csak úgy! Ahogy VAGY! Mindig!

11810 2008.08.28. 23:25:29

Én is TÉGED! Nagyon sokat gondolok RÁD!!!! Remélem, hiszed. A jövőhét biztosabb, de a hétvége még nem kizárt. Ne haragudj, kérlek! Vigyázz Magatokra! Szeretlek!!!!!

11810 2008.08.28. 23:28:01

Most könnyezek.... Ha valaki, hát Te tudod, milyen randa vagyok, ha bőgök. Biztos, h ezt akarod????

V. 2008.08.31. 21:52:10

Kellenek a könnyek, a sírás meg főleg! Örülj neki, hogy Neked megy! A rondaság pedig belülről fakad, és Te csöppet sem vagy az. És igen, akarom, hogy tudj sírni, nekem ritkán sikerül és még ritkábban igazán. Nem haragszom, megértelek,és elfogadom. Türelmes vagyok, és szeretlek! Csók a Lányoknak is!

13207 2008.10.30. 14:36:11

Fontos hogy szeressétek egymást!

11810 2008.10.30. 15:58:03

Köszönöm, Kalimpanyu!. Szeretjük egymást. :-)
süti beállítások módosítása