Na, megyek.

Még kijavítok néhány dolgozatot, aztán elteszem magam holnapra.

Remélem, ma már nem kell szigorkodnom.

 

Szép estét, jó éjszakát Mindenkinek!

 

Ps:

Azér' nem vagytok semmik!

A semmiből az értékeltek között a negyedik helyre, és ugyanitt a legolvasottabbak közé emelni engem egy unalmas szombat délutánon???!!!???

Engem, aki csak a maga kedvéért irogat időnként!

Kell ez nektek?

Nekem nem!

Nem lehetne, hogy ezt a képességet a jövőben hasznosabban kamatoztassátok?

Kérlek, ne késztessetek hasonló írásokra!

 

 

Apropó!

Mikor nyit reggel a kávézó?

A kávégép is megjavult?

Jeges kávé és juharszirupos kanadai horgászkávé is van?

... és kiadnátok az ablakon? 

Ismét jó volt benézni. :-)

De ez a kávézó már nem az a kávézó. :-(

 

Szerző: Taxina  2008.11.01. 21:10 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://merengesek.blog.hu/api/trackback/id/tr847774076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11392 2008.11.01. 21:24:30

Hehe :D

11392 2008.11.03. 11:21:23

Ja, lefelejtettem a nevetésem okát, még mielőtt bárki azt hinné, hogy rosszindulatú vagyok. Magamnak örülök ennyire, Taxina, mert az előző posztban a legelső kommentemben jósoltam, hogy visszatér minden (majdnem) a régi kerékvágába és igazam lett. Ó je.

13118 2008.11.16. 14:28:55

mondjuk a régi kerékvágásba ugyan nem, de legalább jöttek újak többen, akik még írni is tudnak.
süti beállítások módosítása