5 könyv, ami nagy hatással volt rám, és 5 másik, amit valszeg nem olvasok többé

 

Egyszer régen (2008.02.05.) történt, hogy Armida Galina meghívott abba a játékba, amiben sok, nálamnál sokkal rendszeresebben blogolgató noltag, láncszerűen részt szokott venni.

A korábbi írásaitokat élvezettel olvastam, s néha-néha irigykedtem is, mert késztetést éreztem arra, hogy én is netre vessem, ami az adott témával kapcsolatban kikívánkozott belőlem.

 

Aztán egy majd' egy éves kihagyás után ismét írtam egy bejegyzést, s tallóztam régebbi írásaitok közt.

Majd egyszercsak azt találtam, hogy Armida Galina engem is meghívott az egyik játékba. (Köszönöm.:-))  Ez pedig épp' az a játék volt, amikor az "5 könyv, amit soha többé nem olvasok" sorozat volt. 

 

Sokáig gondolkoztam azon, hogy érdemes-e a meghívásnak eleget, ha a játék már rég lefutott, s több mint egy félév eltelt a meghívás óta.

Aztán arra jutottam, hogy szeretnék eleget tenni  meghívásásnak, mégha ennyire megkésve is.

 

Aztán az okozott dilemmát, hogy melyik lenne az az 5 könyv, amit soha, de soha többé, nem és nem és nem!

 

Nehéz volt, mert általában csak azok a művek, könyvek maradnak meg bennem, amelyek adtak valamit, amelyek hatással voltak rám. S ha pedig akként összegzem, hogy ezt a könyvet aztán soha többé, akkor azt el is felejtem rövid időn belül.

 

No és ezen a ponton jött az újabb elgondolkozás.

Amellett hogy eleve megkésett, még totál negatív is lesz az írás.

Ezt nem szeretném. Ezért egy kicsit átalakítottam.

 

Szeretném megosztani Veletek az az 5 könyvet, amely nagy hatással volt rám, és azt az ötöt, amelyek várakozásaim alatt maradtak, vagy csak-azért-se akarok elolvasni.

Lehet, hogy összességében nem ők a legek, de most ők vívták ki magunknak az érdemet, hogy az  között gondolataimba férkőzzenek.

 

Öt könyv, ami hatással volt rám, ami tetszett:

  1. Saint Exupery: A kis herceg
  2. A két lotti
  3. Eric Knight: Légy hű önmagadhoz

Nem mind lett könyv, de lett 5. 

 

Az öt, amelytől többet vártam, vagy épp' nem akarom elolvasni. 

  1. Hugh Laurie: A balek

Szeretem a Dr. Houe című sorozatot. Kifejezetten tetszik a mogorva stílusú, ám zseniális orvos stílusos karaktere. Bár ezen kívül csak filmrészleteket láttam má szerepeiben, tetszik a stílusa, a színészete.

Valójában ez volt az, ami felkeltette a kíváncsiságomat a könyv iránt.

 

  1. Harry potter 
  2. Gyűrűk ura
  3. Biblia
  4. Ricsi étlapja
Szerző: Taxina  2008.08.25. 00:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merengesek.blog.hu/api/trackback/id/tr307774048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása