Anti-IT-tálentum vagyok.

Nagyon nehéz nekem rájönni, hogy hogyan is működik ez az új formátum vagy mi.

Szokatlan, vagy méginkább idegen nekem az új rendszer.

Egyik korábbi írásom formázása tökre szétment. A többit meg sem mertem nézni.

Próbálgatom állítgatni az állítgatnivalókat, de nem értem, hogy mi, miért vagy, mit változtat.

Beállítok valamit, majd megnézem, hogy hogyan néz ki.

Sehogyan. Ugyanúgy, mint korábban.

De akkor mit csináltam?

Vagy mit nem, hogy megváltozzon??? 

Nem tetszett, hogy bal oldalon jelent meg az olvasgatnivaló. Jobb' szerettem a régi jobboldali megjelenést. Gőzöm sincs, hogy mi eredményezte, hogy mégis átkerült a "Merengéseknél" a baloldalra.

Valamint a sablondarabkáknál ügyködtem.

Ok.

Megpróbáltam felidézni a "Tower of Babel"-nél is.

Az idézgetés ment. Aztán nyomtam egy entert.

Most semmit nem látok ennél. Valszeg töröltem ezeket a darabkákat.

Ok.

De hogyan tudom visszaállítani?

Nem találom.

Megörültem Juliska írásának, ahol leírta, hogy hogyan kell belinkelni azokat, akiknek az írásait szívesen látogattam.

A harmadik mondatnál elakadtam. Nem is tudom felfogni, hogy mit kell csinálni. Pedig ő jól írja le. Csak az én agyam azt nem képes felfogni.

Nem megy.

Nagy' nehezen végre megtaláltam Armidát is. De őt sem tudom belinkelni.

Ráadásul nem találom a korábbi történetét. Csak a havi bontás szerintit.

Nem tudom hol kezdődik. 

... és azt is csak véletlenül vettem észre, hogy kommentelt egy korábbi bejegyzésemhez. :-(

Biztosan nagyon jó lesz ez az új, de nekem nagyon nehezen megy.

Pedig ma tényleg nekiduráltam magam.

Még új avatar-képek után is bogarásztam a neten!

Akartam. Nagyon.

Megszokni. Testreszabni. ... hogy aztán egyszer majd újra élvezhessem.

El vagyok keseredve.

... s már nincs hozzá türelmem sem.

Szerző: Taxina  2008.10.23. 13:19 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://merengesek.blog.hu/api/trackback/id/tr657774064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12589 2008.10.23. 14:58:20

Nyugi! Itt sokan vannak így mint Te. Csak szépen fokozatosan haladj és ne akarj sokat egyszerre.

porto 2008.10.23. 15:34:06

Szia Taxina. Két megoldás lehetséges. Az első, hogy rábízod a munka velejét arra, aki ért hozzá és tökéletesen megbízol benne. A másik, hogy a megoldásokat egyszerűen ellopod attól, aki már jól megművelte a magáét. Így természetesen csak a kész beírást látod, de a hozzá vezető utat nem, viszont a megértésben segít biztosan! Hogyan kell lopni? Jobb klick az illető blog egy üres területén. A felugró úszó menüből válaszd ki az "Oldal forrása", vagy "Forráskód" menüpontot és klick rá szintén. Ekkor megjelenik egy teljes oldalon az adott blog teljes kódleírása. Namármost, ha vesszük pl. a linkek elhelyzése megtekintését, akkor szépen legörgetsz az egereddel a lap majdnem legaljára és ott megkeresed "div class=links" bejegyzést, ebben, alatta két "h1" között a "Linkek" beírást. Alatta pedig szépen sorban megtekintheted, hogyan kell egy linket beírni a saját oldaladra. A saját blogodban bejelentkezés után Saját Blogom>Vezérlőpult>Sablon>Sablondarabkák>Linksor menüpontot megnyitva szintén megtalálod a "Linkek" sort és alá szépen beírod, vagy egyszerűen kimásolod, amit kinézel magadnak a "minta" blog forrásából. Mentés után megtekinthető az eredmény az oldalsávodban. Sok szerencsét a megoldásban!

13118 2008.10.23. 16:22:43

amúgy arra ne számíts, hogy piszkozatban megírt bejegyzésed megjelenési alakját meg tudod tekinteni. ilyen funkció nincs. csak akkor tudod megnézni, ha kitetted élesbe. akkor láthatod, mi nem jó: szöveg-, képelcsúszás, video mégse oda ahol van....stb. ilyenkor visszateszed piszkozatba, javítgatod, közben megjelenik a főoldalon, senki nem tudja olvasni, mert piszkozatban van. aztán a javítgatások befejeztével újra élesbe helyezed, s ha elég sok időt vesztegettél el vele, akkor a top10 alja felé találod, mert közben mások is kiengedtek bejegyzést. jó munkát.

13022 2008.10.23. 16:33:36

Hmmmm. Kinga pont erről írt egy szösszenetében. még kint van a főoldalon. sztem okosat mondott.

11392 2008.10.23. 16:36:46

http://freebloghasznalatiutasitas.nolblog.hu/

13118 2008.10.23. 16:57:55

még egyszer, hogy érthető legyek: - a piszkozat nem tekinthető meg megjelenési formában.

11810 2008.10.23. 20:32:30

Jaj!!!! De jó, hogy vagytok, és hogy itt vagytok! Köszönöm Mindenkinek! ... ÉS!!!!! Hurrá! Már vannak linkjeim! Igaz, ezeket "csak" kopiztam, úgy, ahogy írtad Porto! Köszi! De legalább már itt vagytok nálm is. Itt, a közelben!

11810 2008.10.23. 20:34:34

Word. Értettem. Csak épp' azért nem értettem, mert itt még csak ezt az egy bejegyzést írtam. Itt és nem world-ben, és nem is akartam megnézni piszkozatként. Amelyik bejegyzésemet pedig átformázta, azt áthozták a korábbi nolról. Ezért nem értettem, hogy miért rondította el a rendszer.
süti beállítások módosítása