Nemrég jöttem haza a bevásárlásból.

Az utóbbi időben gyakrabban nézegetem az áruházak akciós DVD pultjait. Most is nézegettem.

Igen, igazatok van. Ezek jellemzően low-cost huszonhatod rendű és minőségű filmek.

Időnként azonban ki lehet fogni igen jókat is.

 

Három hete az egyik, magát fukarként, s ezért "ócó"-ként beállító áruházban Andersen mese-DVD-kre bukkantunk. 2 háztartás - 2 sorozat.

A mostani bevásárlás előtt néztem meg épp' az egyiket.

Tünemény 5 mese volt rajta!

 

A Tecsó-ban voltam.

Mesék tömkelege. Igaz, "csak" hangos könyvek, de mégis izgalomba jöttem: Mátyás király sorozat, Grimm mesék, La Fontaine, Ezeregy éjszaka. Mindegyik CD-n 2-5 mese.

19-en hazajöttek velem.   

 

Már nem vagyok gyerek, s a családban sincs olyan "kiskorú", akinek örömet szeretheték velük.

Magamnak vettem őket. Mert örömet szereztek nekem, s jó őket újra nézni, -hallgatni. 

 

Aztán jöttem olvasgatni a nol-ra.

... és elszomorodtam.

Bálint Ágnes elment.

... és szinte mindenki tudja, milyen meséket fűződnek a nevéhez, milyen meséket adott nekünk.

... és még ma is emlékszünk rájuk.

Vajon a mai mesékre is emlékezni fognak a mai gyerekek 20-30 év múltán?

 

Nyugodjék békében! 

 

Szerző: Taxina  2008.10.24. 20:39 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://merengesek.blog.hu/api/trackback/id/tr307774068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13062 2008.10.24. 21:13:31

Én rajzfilmrajongó vagyok. Főleg a japán animéket szeretem. 29 évesen... Nem tudok felnőni, de lehet nem is akarok. :)

11392 2008.10.24. 21:23:30

Én is örök gyerek maradok. :) Taxina, gondolj arra hogy Bálint Ágnes sokkal jobb helyen van mintha itt lenne. A meséin nőttem fel és nagyon szerettem.

12595 2008.10.24. 21:42:29

Armida, pedig az ő meséi békét hoztak. És az jó.

11810 2008.10.24. 21:45:02

Igen békét hoztak. Az nem baj, ha nem növünk fel teljesen.

11392 2008.10.24. 21:46:01

Retro, nem értem miért van ott az a "pedig".
süti beállítások módosítása